ÜROLOJİ

Üroloji bilimi üriner ve üreme sistemlerinin hastalıkları ile ilgilenir. Üriner sistem böbreklerden idrarın süzülerek dış idrar yolu ile dışarı atılana kadar olan ‘ böbrekler, mesaneye inen idrar yolu, mesane, prostat ve dış idrar yolunu ’ içerir. Üreme sistemi ise doğurganlık için gerekli olan spermin üretimi ve dışarı taşınması için yapılanmış olan sistemi ‘ testisler, sperm kanalı, vaz-deferens, prostat, penis ve idrar yolu ‘ ifade eder. Her iki sisteminde doğuştan gelen ve sonradan olan hastalıkları vardır ve üroloji bu sorunların düzeltilmesi yada giderilmesi için çalışır. Bu sorunların düzeltilmesi için üroloji iki yöntem uygular, ilaç tedavisi ( örnek enfeksiyon tedavileri) yada cerrahi tedavi (prostat yada taş hastalıklarının operasyonları).

HC International Clinic bünyesinde ürolojik tedavi gerektiren hastalıklar deneyimli hekim ve personelimiz yardımı ile hasta sağlığı ve memnuniyeti esas alınarak tedavi edilir. Cerrahi gerektiren hastalıklar günümüz dünyasında ileri teknoloji içeren ameliyathanelerde, yine ileri teknoloji ürünü cihazlar kullanılarak gerçekleştirilmektedir. Gelişmiş teknoloji ürünü görüntü elemanları operasyon başarısını arttırmakta ve komplikasyon oranını düşürmektedir. Üroloji bölümümüz prostat hastalıkları, taş hatalıkları, varikosel , enfeksiyonlar ve cinsel yolla bulaşan hastalıklar gibi ürolojinin sık karşılaşılan hastalıkları ve diğer ürolojik hastalıkların tedavilerini başarı ile uygulamaktadır. Erkek kısırlığı gibi üreme sisteminin hastalıklarında da hastalarına özel eğitim görmüş kadrosu ile kaliteli, güncel ve modern sağlık hizmeti sunar . Mikrocerrahi gibi ileri ameliyat teknikleri ile beraber gelişmiş laboratuvar hizmetlerini de hastalarının çocuk sahibi olabilmeleri adına sağlar.

Üroloji bölümümüz, siz değerli hastalarımızın sorunlarına çare olmak ve bizler içinde çok değerli olan sağlıklarına kavuştuklarını görmekten mutlu olur, onur duyar.